Stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie
wykształcenie wyższe
- Obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- znajomość obsługi komputera,
- znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2016, poz. 23), o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. 2013, poz. 966), o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz.U. 2015, poz. 1340), pomoc osobom uprawnionym do alimentów (Dz.U. 2016, poz. 169), podatek od towarów i usług (Dz.U. 2016, poz. 710), podatki i opłaty lokalne (Dz.U. 2016, poz. 716), prawo energetyczne (Dz.U. 2012, poz. 1059), ordynacja podatkowa (Dz.U. 2015, poz. 613),
- znajomość innych aktów: regulamin udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnogród (uchwała Rady Miejskiej Nr X/58/2011 z dnia 29.08.2011),
- umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
- Prowadzenie i załatwianie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi,
- przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, analiza ich poprawności pod względem formalnym i merytorycznym,
- prowadzenie i załatwianie spraw związanych z dodatkami energetycznymi,
- prowadzenie zadań zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- prowadzenie ewidencji obrotu i podatku należnego dla potrzeb podatku od towarów i usług oraz jego miesięczne rozliczanie,
- prowadzenie spraw dotyczących wymiaru i ewidencji podatków i opłat lokalnych,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką mienia komunalnego gminy.
a) list motywacyjny,
b) życiorys,
c) kwestionariusz osobowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),
d) odpis dyplomu poświadczającego posiadanie wyższego wykształcenia,
e) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,
f) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Termin rozpoczęcia pracy 11 lipca 2016 r., na podstawie umowy na czas określony od 11 lipca 2016 r. do 10 lipca 2017 r.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko urzędniczew Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie" w terminie do 27 czerwca 2016 r. do godz. 1500.
Oferty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu pok. nr 8 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 23-420 Tarnogród, ul. Kościuszki 5 (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
Dodano do BIP dnia 15-06-2016 08:57:19