Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie
Data ogłoszenia
2019-01-07
Termin składania dokumentów
2019-01-17
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych,

3. korzystanie z pełni praw publicznych,

4. nieposzlakowana opinia,

5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

6. wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości

7. co najmniej 6 miesięczną praktykę związaną z zatrudnieniem w administracji państwowej, samorządowej lub na stanowiskach księgowych  w innych zakładach pracy.

8. znajomość obsługi komputera.

Dodatkowe:

1. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. 2018, poz. 2096),  ustawa o podatku od towarów i usług ( Dz.U. 2018, poz. 2174),ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( Dz.U.2018, po.554) oraz przepisów wykonawczych do nich.

2. umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres obowiązków

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym m.in.:

1. prowadzenie i załatwianie spraw związanych z pomocą osobom uprawnionym do alimentów,

2. ewidencja w systemie komputerowym opłat: za wieczyste użytkowanie, za przekazanie nieruchomości w trwały zarząd, za najem i dzierżawę mienia stanowiącego własność Gminy,

3. w zakresie podatku VAT:

- bieżąca i ciągła analiza przepisów w zakresie podatku VAT,

- wystawianie faktury sprzedaży w sytuacji, gdy wystawcą jest Urząd Miejski w Tarnogrodzie, a sprzedawcą Gmina Tarnogród,

- prowadzenie i uzgadnianie rejestrów sprzedaży i zakupów, sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku VAT dla Urzędu Miejskiego
w Tarnogrodzie,

- przyjmowanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupów oraz cząstkowych deklaracji VAT-7 od podległych jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród,

- prowadzenie pełne rejestru sprzedaży i zakupów (z uwzględnieniem sprzedaży i zakupów podległych jednostek organizacyjnych) oraz sporządzania Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK_VAT dla pełnego rejestru zakupów i sprzedaży VAT),

- składanie do Urzędu Skarbowego jedną zbiorczą deklarację VAT-7 (z uwzględnieniem cząstkowych deklaracji podległych jednostek organizacyjnych) oraz dokonuje rozliczeń,

- udzielanie wyjaśnień z zakresu podatku od towarów i usług oraz występowanie o interpretacje podatkowe,

- wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych , w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku,

- współpraca z referatami Urzędu Miejskiego w zakresie podatku VAT należnego i naliczonego,

- weryfikacja danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu dla celów prawidłowego sporządzenia cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT,

- przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,

- przekazywanie postaci elektronicznej ksiąg podatkowych i dowodów księgowych na żądanie organów podatkowych i organów kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych.

4. sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty

III. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,

c) kwestionariusz osobowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),

d) odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,

e) dokument poświadczający 6 – miesięczną praktykę, o której mowa w pkt. I ppkt.7,

f) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,

g) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,

h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

i) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

j)oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Warunki pracy

IV. Dodatkowe informacje.

1. Termin rozpoczęcia pracy styczeń 2019 r., na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy.

2. Wynagrodzenie na stanowisku podinspektora wg X kategorii zgodnie z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

3. Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.         

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 4. informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,

5. zgodnie z art. 13a ust. 2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo  w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.

Miejsce składania dokumentów

V. Termin i miejsce składania dokumentów.

1. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko urzędniczew Referacie Finansowym w Tarnogrodzie" w terminie do 17 stycznia 2019 r. do godz.15.00

2. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu pok. nr 8 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 23-420 Tarnogród, ul. Kościuszki 5 (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).

Oferty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.

3. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I- etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście kwalifikacyjnym dla kandydatów spełniających wymogi formalne.

4. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata pisemnie za pośrednictwem poczty. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej .


Wybrany kandydat
Pani Monika Matysiak
Uwagi
zam. Różaniec Pierwszy

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka zakwalifikowana w wyniku wstępnej selekcji ofert do drugiego etapu rekrutacji, w ramach postępowania konkursowego przeprowadzonego przez Komisję rekrutacyjną uzyskała największą ilość punktów z testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się znajomością obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawnych oraz spełniła wszystkie wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze.
Pani Monika Matysiak
Uwagi
zam. Różaniec Pierwszy

Pan Grzegorz Dzido
Uwagi
zam. Tarnogród

Pani Patrycja Piast
Uwagi
zam. Tarnogród

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Borowy
Dodano do BIP dnia 07-01-2019 12:58:56