Stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych
wyższe magisterskie
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie zawodowe 5 lat w jednostce samorządu terytorialnego związane z wykonywaniem zadań jak w pkt.III niniejszego ogłoszenia,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych: Word, Excel
- znajomość przepisów według stanu na dzień 1 kwietnia 2018 w zakresie prawa materialnego, w tym: o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych,
- umiejętność organizacji pracy na stanowisku.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie zadań inwestycyjnych:
a) realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych przygotowanych przez Referat Budownictwa, ujętych w budżecie Gminy,
b) nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,
c) nadzór nad przekazaniem i rozliczeniem finansowo- księgowym realizowanych zadań,
d) współpraca przy przygotowaniu materiałów do:
- dokumentacji projektowej zadań inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowania wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne,
e) współpraca w przygotowaniu danych do rozliczenia środków zewnętrznych i sprawozdań;
2. W zakresie procedur przetargowych:
a) kompleksowe przygotowywanie i prowadzanie postępowań w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych (sporządzanie pełnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, organizacja i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań),
b) monitorowanie systemu funkcjonowania zamówień publicznych (monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych oraz orzecznictwa arbitrażowego i sądowego w zakresie zamówień publicznych),
c) realizacja zamówień na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy zamówień publicznych w oparciu o wewnętrzne przepisy,
d) przygotowywanie projektów umów i przekazywanie po ich podpisaniu komórkom organizacyjnym,
e) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
f) sporządzanie planu zamówień publicznych.
IV.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Podpisane własnoręcznie:
- kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o zatrudnienie (załączony wzór),
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia,
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
V. Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VI. Dodatkowe informacje.
- kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,
- zgodnie z art. 13a ust.2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie, piętro I pok. Nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród (decyduje data wpływu do urzędu).
- Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych”, w terminie do dnia 7 maja 2018 r. do godz. 15.00.
- Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I - etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście kwalifikacyjnym dla kandydatów spełniających wymogi formalne.
- Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- O zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata pisemnie za pośrednictwem poczty. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Dodano do BIP dnia 24-04-2018 09:05:44