Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie Tadeusza Kościuszki 5 23-420 Tarnogród
Data ogłoszenia
2018-04-24
Termin składania dokumentów
2018-05-07
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe magisterskie,
  4. doświadczenie zawodowe 5 lat w jednostce samorządu terytorialnego związane z wykonywaniem zadań jak w pkt.III niniejszego ogłoszenia,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,    
  6. nieposzlakowana opinia,          
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. biegła znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych: Word, Excel                         
  2. znajomość przepisów według stanu na dzień 1 kwietnia 2018 w zakresie prawa materialnego, w tym: o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych,  kodeks postępowania administracyjnego,  ustawa o finansach publicznych,     
  3. umiejętność organizacji pracy na stanowisku.
Zakres obowiązków

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie zadań inwestycyjnych:

a) realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych przygotowanych przez Referat Budownictwa, ujętych w budżecie Gminy,

b) nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,

c) nadzór nad przekazaniem i rozliczeniem finansowo- księgowym  realizowanych zadań,

d) współpraca przy przygotowaniu materiałów do:

- dokumentacji projektowej zadań inwestycyjnych i remontowych,

- przygotowania wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne,

e)  współpraca w przygotowaniu danych do rozliczenia środków zewnętrznych i sprawozdań;

2. W zakresie procedur przetargowych:

a) kompleksowe przygotowywanie i prowadzanie postępowań w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych (sporządzanie pełnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, organizacja i  uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań),

b) monitorowanie systemu funkcjonowania zamówień publicznych (monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych oraz orzecznictwa arbitrażowego i sądowego w zakresie zamówień publicznych),

c) realizacja zamówień na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy zamówień publicznych w oparciu o wewnętrzne przepisy,

d) przygotowywanie projektów umów i przekazywanie po ich podpisaniu komórkom organizacyjnym,

e) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,

f) sporządzanie planu zamówień publicznych.

           

Wymagane dokumenty

IV.Wymagane dokumenty i oświadczenia:      

Podpisane własnoręcznie:

  1. kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o zatrudnienie (załączony wzór),
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia,
  3. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
  4. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
  6. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Warunki pracy

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

VI. Dodatkowe informacje.

  1. kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,     
  2. informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych –   w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,
  3. zgodnie z art. 13a ust.2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo  w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.
Miejsce składania dokumentów

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie, piętro I pok. Nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród (decyduje data wpływu do urzędu).
  2. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych”, w terminie do dnia  7  maja 2018 r. do godz. 15.00.
  3. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I - etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście kwalifikacyjnym dla kandydatów spełniających wymogi formalne.
Uwagi
  1. Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  2. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata pisemnie za pośrednictwem poczty. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej 
Załączniki
  • pdf pobrano: 11 razy
  • pdf pobrano: 101 razy
  • pdf pobrano: 45 razy

  • Wybrany kandydat
    Pan Adam Bil
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydat zakwalifikowany w wyniku wstępnej selekcji ofert do drugiego etapu rekrutacji, w ramach postępowania konkursowego przeprowadzonego przez Komisję rekrutacyjną uzyskał wymaganą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazał się znajomością obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawnych oraz spełnił wszystkie wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze.
    Pan Adam Bil
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Borowy
    Dodano do BIP dnia 24-04-2018 09:05:44