Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy: ds. obsługi sekretariatu i Inspektora Ochrony Danych (DPO)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie
Data ogłoszenia
2018-06-20
Termin składania dokumentów
2018-07-02
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 3. wykształcenie wyższe  magisterskie  w zakresie administracji,

4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. co najmniej 5- letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej,

7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

8. przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych.

II. Wymagania uzupełniające:

1.znajomość przepisów w zakresie ustaw:  o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO), kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych,

2. wiedza z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych i zbiorów danych

3. znajomość  biurowych programów komputerowych, umiejętność przygotowywania zestawień graficznych,

4.umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

5.znajmość języka angielskiego w stopniu podstawowym,

6.predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, terminowość.

Zakres obowiązków

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Zadania Inspektora Ochrony Danych osobowych :

1. tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, w tym procedur i innych dokumentów regulacyjnych oraz praktyczne wdrażanie tej dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, dostosowanie organizacji do wymogów RODO, w tym aktualizacja i wprowadzanie zmian do polityki ochrony danych funkcjonujących w ramach organizacji,
2. wdrażanie rozwiązań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych,
3. zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych,
4. prowadzenie korespondencji w obszarze danych osobowych,
5. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,
6. przeprowadzanie szkoleń oraz zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie,
7. prowadzenie rejestru zbioru danych osobowych,
8. współpraca z Głównym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.

Zadania obsługi sekretariatu Urzędu:

1. przyjmowanie korespondencji, rejestrowanie jej w dzienniku i przekazywanie jej na stanowiska pracy zgodnie z dekretacją,
2. wysyłanie korespondencji Urzędu,
3. kontrola dyscypliny pracy oraz ewidencja czasu pracy w Urzędzie,
4. ewidencja i kontrola urlopów pracowniczych,
5. obsługa urządzeń biurowych i środków łączności w sekretariacie Urzędu,
6. nadzór nad tablicami ogłoszeń znajdującymi się w budynku Urzędu,
7. prowadzenie kart drogowych pojazdów służbowych.

Wymagane dokumenty

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

1. kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o zatrudnienie,

2. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia i innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ,

3. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy,

4. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,
5. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Warunki pracy

V. Informacja o warunkach pracy:

1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

1. informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,

2. zgodnie z art. 13a ust.2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo  w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.

Miejsce składania dokumentów

1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie Pietro I pok. Nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 230-420 Tarnogród (liczy się data wpływu do urzędu).

2. dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu i Inspektora Ochrony Danych”  w terminie do 2 lipca 2018 r. do godz. 15.00.

3. oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

VI. Dodatkowe informacje.

1. kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1. komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I- etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście kwalifikacyjnym dla kandydatów spełniających wymogi formalne.

2. o zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata pisemnie za pośrednictwem poczty. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 10 razy
  • pdf pobrano: 113 razy
  • pdf pobrano: 57 razy

  • Wybrany kandydat
    Pani Anna Kurzydło
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydatka zakwalifikowana w wyniku selekcji ofert do drugiego etapu rekrutacji, w ramach postępowania konkursowego przeprowadzonego przez Komisję rekrutacyjną uzyskała wymaganą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się znajomością obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawnych oraz spełniła wszystkie wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze.
    Pani Anna Kurzydło
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Borowy
    Dodano do BIP dnia 20-06-2018 12:16:59