Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. inwestycji na Wieloosobowym Stanowisku ds.Inwestycji, Zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie Tadeusza Kościuszki 5 23-420 Tarnogród
Data ogłoszenia
2019-02-11
Termin składania dokumentów
2019-02-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub architektury i urbanistyki

Wymagania związane ze stanowiskiem

 I. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) staż co najmniej 1 rok w przygotowywaniu i realizacji robót budowlanych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
7) wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub architektury i urbanistyki,
8) umiejętność kosztorysowania i obsługi programu do kosztorysowania,
9) znajomość regulacji prawnych, tj. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych,  o finansach publicznych, Kodeks postępowania  administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
10) umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel),

II. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
2) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
3) umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) komunikatywność,
6) sumienność,
7) kreatywność,
8) dobra postawa etyczna.

Zakres obowiązków

III. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem i koordynacją prac projektowych i bezpośrednią realizacją inwestycji.
  2. Prowadzenie spraw formalno-prawnych zadań inwestycyjnych.
  3. Przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych na projektowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych.
  4. Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji do użytkowania.
  5. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i obiektów publicznych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem w pasach drogowych infrastruktury niezwiązanej z potrzebami ruchu drogowego.
  7. współpraca przy przygotowaniu materiałów do:
    - dokumentacji projektowej zadań inwestycyjnych i remontowych,
    - przygotowania wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne,

      8. współpraca w przygotowaniu danych do rozliczenia środków zewnętrznych i sprawozdań.
      9. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności.

Wymagane dokumenty

VI. Oferty kandydatów na stanowisko ds. inwestycji muszą zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty (kopie dokumentów dołączonych do oferty pracy powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) - pod rygorem odrzucenia oferty na etapie oceny formalnej:

1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;

2) CV opatrzone oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.),

3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),

10) dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat  posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.

Warunki pracy

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie ul. Kościuszki 5.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Początek zatrudnienia: marzec 2019 r.

V. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na parterze budynku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

VIII. 1.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie, piętro I pok. Nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród (decyduje data wpływu do urzędu).

2. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji ”, w terminie do dnia  21  lutego 2019r. do godz. 15.00.

3. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

4. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I- etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście kwalifikacyjnym dla kandydatów spełniających wymogi formalne i odbędzie się w dniu 25.02.1019r.

5. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata telefonicznie i mailowo (jeśli kandydat poda adres e-mail). Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Borowy
Dodano do BIP dnia 11-02-2019 14:16:26