Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDOWNICTWA I REMONTÓW

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie ul. Tadeusza Kościuszki 5 23-420 Tarnogród
Data ogłoszenia
2022-10-07
Termin składania dokumentów
2022-10-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Ofertę na stanowisko ds. budownictwa i remontów w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

 I. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) posiadanie stażu co najmniej 18 miesięcy w administracji samorządowej, w tym co najmniej 12 m-cy przy realizacji zadań związanych z gospodarką przestrzenną i prowadzeniem postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
7) wykształcenie wyższe,
8) znajomość regulacji prawnych, tj. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym.

II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
2) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
3) samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
4) komunikatywność,
5) sumienność,
6) kreatywność,
7) dobra postawa etyczna.

Zakres obowiązków

III. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowanie i realizacją planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tarnogród, w tym:
1) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie przystąpienia do opracowania i przyjęcia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Tarnogród,
2) podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
4) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowych planów obszarów funkcjonalnych wykraczających poza obszar jednostki podziału administracyjnego,
5) przygotowywanie materiałów do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego, 
6) uzgadnianie projektu planu zagospodarowania przestrzennego z zainteresowanymi organami administracji państwowej oraz właściwymi organami,
7) podawanie do publicznej wiadomości informacji o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego oraz udostępnianie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu i popularyzacji ich treści,
8) prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie planów miejscowych,
9) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i oceny aktualności tego planu,
10) sporządzanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
11) przygotowywanie projektów uchwał w przedmiocie rozstrzygnięcia protestu  bądź zarzutu przeciwko ustaleniom przyjętym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wyłożonym do publicznego wglądu,
12) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przechowywanie oryginałów planów, w tym także uchylonych,
13) przygotowywanie decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowanie terenu,
14) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego,
15) przygotowywanie  decyzji o warunkach zabudowy,
16) przenoszenie decyzjo o warunkach zabudowy na innego inwestora,
17) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia,
18) wydawanie wypisów z części graficznej i opisowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tarnogród,
19)wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty

VI. Oferty kandydatów na w/w  stanowisko muszą zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty (kopie dokumentów dołączonych do oferty pracy powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) - pod rygorem odrzucenia oferty na etapie oceny formalnej:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;
2) CV opatrzone oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe i wymagany w ogłoszeniu staż,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata,  że nie był/była skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”, 
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),

Warunki pracy

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie ul. Kościuszki 5.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Planowany początek zatrudnienia: grudzień 2022 r., na czas nieokreślony.
V. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

VIII. 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie, piętro I pok. Nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród (decyduje data wpływu do urzędu).
2. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i remontów ”, w terminie do dnia  18  października 2022 r. do godz. 12.00.
3. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: I - etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów, etap II – polegać będzie na rozmowie lub teście i rozmowie kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymogi formalne. 
5. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu oraz jego terminie komisja zawiadomi kandydata telefonicznie i mailowo (jeśli kandydat poda adres e-mail). Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie.

Załączniki
  • docx 15 KB pobrano: 6 razy
  • pdf 139 KB pobrano: 63 razy
  • pdf 217 KB pobrano: 84 razy

  • Wybrany kandydat
    Ewa Wingert
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Ewa Wingert
    Uwagi
    zam. Tarnogród

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Borowy
    Dodano do BIP dnia 07-10-2022 19:03:41