Stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki odpadami w Referacie Finansowym w Tarnogrodzie
Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości
I. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:
niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości,
- co najmniej 1-roczną praktykę związaną z zatrudnieniem w administracji państwowej, samorządowej lub na stanowiskach księgowych w innych zakładach pracy.
- znajomość obsługi komputera;
dodatkowe
- znajomość ustaw:z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, z 29 sierpnia 1997 r. - ordynacja podatkowa oraz ustawa z 29 września 1994 r. o rachunkowości (w zakresie inwentaryzacji)
- umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym m.in.:
- wprowadzanie i analiza deklaracji dot. opłaty śmieciowej i kontrola wykonywania obowiązku w zakresie opłaty śmieciowej przez właścicieli nieruchomości,
- ewidencjonowanie wpłat dokonywanych przez mieszkańców,
- prowadzenie postepowań egzekucyjnych w zakresie opłaty śmieciowej,
- ewidencja ilościowo-wartościowa gruntów stanowiących mienie komunalne, wartości niematerialnych i prawnych i pozostałych środków trwałych,
- wycena składników majątkowych po inwentaryzacji oraz sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej inwentaryzacji,
- prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia mieni Gminy,
- sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. (GUS).
III. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osobowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),
d) odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
e) dokument poświadczający co najmniej roczną praktykę w pracy, o której mowa w pkt.I ppkt.7
f) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,
g) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
IV. Dodatkowe informacje.
1.Termin rozpoczęcia pracy - maj 2019 r., na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy.
2.Wynagrodzenie na stanowisku podinspektora wg X kategorii zaszeregowania, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
3.Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
4. informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,
5. zgodnie z art. 13a ust.2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.
V. Termin i miejsce składania dokumentów.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie” w terminie do 23 kwietnia 2019 r. do godz. 15.00
Oferty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu pok. nr 8 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 23-420 Tarnogród, ul. Kościuszki 5 (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
Dodano do BIP dnia 11-04-2019 14:00:48