Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Tarnogrodzie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki odpadami w Referacie Finansowym w Tarnogrodzie

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Tarnogrodzie Tadeusza Kościuszki 5 23-420 Tarnogród
Data ogłoszenia
2019-04-11
Termin składania dokumentów
2019-04-23
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:

niezbędne

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
  6. wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, administracji, finansów lub księgowości,
  7. co najmniej 1-roczną praktykę związaną z zatrudnieniem w administracji państwowej, samorządowej lub na stanowiskach księgowych  w innych zakładach pracy.
  8. znajomość obsługi komputera;

dodatkowe

  1. znajomość ustaw:z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, z 29 sierpnia 1997 r. - ordynacja podatkowa oraz ustawa z 29 września 1994 r. o rachunkowości (w zakresie inwentaryzacji)
  2. umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym m.in.:

  1. wprowadzanie i analiza deklaracji dot. opłaty śmieciowej i kontrola wykonywania obowiązku w zakresie opłaty śmieciowej przez właścicieli nieruchomości,
  2. ewidencjonowanie wpłat dokonywanych przez mieszkańców,
  3. prowadzenie postepowań egzekucyjnych w zakresie opłaty śmieciowej,
  4. ewidencja ilościowo-wartościowa gruntów stanowiących mienie komunalne, wartości niematerialnych i prawnych i pozostałych środków trwałych,
  5. wycena składników majątkowych po inwentaryzacji oraz sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej inwentaryzacji,
  6. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia mieni Gminy,
  7. sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych.  (GUS).
Wymagane dokumenty

III. Wymagane dokumenty:

 a) list motywacyjny,

 b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,

 c) kwestionariusz osobowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),

 d) odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,

 e) dokument poświadczający co najmniej roczną praktykę w pracy,  o której mowa w pkt.I ppkt.7

 f) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym          stanowisku,

 g) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,

 h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

 i) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz           korzysta z pełni praw publicznych,

 j) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Warunki pracy

IV. Dodatkowe informacje.

1.Termin rozpoczęcia pracy - maj 2019 r., na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy.

2.Wynagrodzenie na stanowisku podinspektora wg X kategorii zaszeregowania, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

3.Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

4. informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych –   w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%,

5. zgodnie z art. 13a ust.2 cyt. wyżej ustawy, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo  w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust.1.

Miejsce składania dokumentów

V. Termin i miejsce składania dokumentów.

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Tarnogrodzie” w terminie do 23 kwietnia 2019 r. do godz. 15.00

Oferty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu pok. nr 8 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 23-420 Tarnogród, ul. Kościuszki 5 (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu).

Uwagi

Oferty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.


Wybrany kandydat
Pani Marlena Gołąb
Uwagi
zam. Tarnogród

Pani Agnieszka Klus
Uwagi
zam. Biłgoraj

Pani Joanna Krzychowiec
Uwagi
zam. Tarnogród

Pani Bogusława Woźnica
Uwagi
zam. Korczów

Pani Marlena Gołąb
Uwagi
zam. Tarnogród

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Łagowska-Borek
Dodano do BIP dnia 11-04-2019 14:00:48